top of page
Direktor

DAMIR JURAK

Direktor

Damir je rođen 1975. u Zagrebu gdje je završio srednju X. Gimnaziju i pohađao fakulet strojarstva i brodogradnje, te stekao stručni naziv inžinjer strojarstva.
Nakon kratkog zapošljenja u Rogaška Kristal, Samobor prelazi 2003. godine u Sladovic d.o.o. gdje ostaje do 2022. godine. Sa 2022. godinom postaje direktor u Asirus Profi d.o.o.
Kroz Sladović d.o.o. stiće iskustva na području koordiniranja poslova, montaže, nabave i proizvodnje. Tokom godina polaže stručni ispit priministarstvu graditeljstva za poslove voditelja strojarskih radova, te kasnije postaje član komore inžinjera strojarstva u istom području.

NAŠ TIM STRUČNJAKA

Voditeljica ureda i financija

BILJANA JANŽEK

Voditeljica ureda i financija, ekonomistica

U Asirus Profi dolazi 2022. godine te je zadužena za kompletnu administrativnu potporu tvrtki kao voditelj ureda i financija.​​

 

Kontakt:

GSM: +385 1 3631 050

e-mail: info.asirusprofi@gmail.com

Voditelj nabave i prodaje

SLAVEN FADLJEVIĆ

Voditelj nabave i prodaje, inžinjer strojarstva

U Asirus Profi dolazi 2022. godine kao koordinator nabave, proizvodnje i montaže​

Kontakt:

GSM: +385 1 3631 050; 00385 98 218 380

e-mail: info.asirusprofi@gmail.com

DOBROBIT ZAPOSLENIKA

  • Iako se danas mnogo govori o financijskim rezultatima koji su onaj „opipljivi“ dio uspješnosti neke tvrtke ipak su najveća vrijednost svake kompanije njezini ljudi koji stoje iza rezultata kao i njihov timski rad te sinergija znanja i iskustava.

  • Zato je važno da taj ljudski potencijal bude visoko profesionalan i motivirani.

  • Naši zaposlenici su naš nezamjenjiv i jedinstveni kapital stoga uvažavamo njihove potrebe, interese i sposobnosti s posebnim naglaskom na zaštiti njihova zdravlja i sigurnosti.

PARTNERSTVO S KUPCIMA I DOBAVLJAČIMA

  • zadovoljavati potrebe i očekivanja kupaca, partnera i dobavljača, pridobiti njihovo povjerenje i trajnu privrženost te održavati korektne i poštene odnose.

ULAGANJE U ZAJEDNICU

  • Nastojimo odgovoriti na potrebe onih kojima je pomoć najpotrebnija i zato biramo one projekte koje će zaista podići opću kvalitetu života i pridonijeti zaštiti okoliša.

  • Osim toga, na taj način motiviramo i naše zaposlenike jer raditi za tvrtku koja pomaže drugima jest naša velika vrijednost

Dekorativna fotografija cjevi

DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE

Koncept društveno odgovornog poslovanja (DOP) podrazumijeva odgovornost tvrtke prema zajednici u svim poslovnim procesima. Pojam i praksa društvene odgovornosti poduzeća odnose se na cjelokupni raspon njegova djelovanja, tj. na sve odnose koje pri tom uspostavlja. U tom smislu ispravan odnos prema zaposlenicima i drugim dionicima tvrtke Asirus Profi d.o.o., odgovornost u svim poslovnim procesima te njihov pozitivan utjecaj na zajednicu i okoliš naš je svakodnevni zadatak. Svjesni smo da biti društveno odgovoran znači investirati u ljudski kapital, odnose s partnerima i klijentima, zajednicu i okoliš. Također smatramo da je ulaganje u zajednicu investicija koja će višestruko vratiti uložene resurse i kapital. U svakodnevnom radu od osnutka Asirus Profi d.o.o. teži sve poslovne aktivnosti provoditi u skladu s najboljim europskim korporativnim praksama i promicati društveno odgovorno poslovanje.

POVJERLJIVOST

  • Firma Asirus profi d.o.o. će unaprijed obavijestiti klijenta o podacima koje namjerava javno objaviti.

  • Osim informacija koje klijent odobri za javnu objavu sve druge informacije će se smatrati povjerljivim.

  • Ukoliko bude potrebno razotkriti povjerljive podatke, sukladno zakonskim ili ugovornim obvezama, društvo će obavijestiti klijenta o istom.

  •  Saznanja o klijentu do kojih društvo iz trećih izvora će se smatrati povjerljivim.

  •  POLITIKA KVALITETE, INSPEKCIJE I SIGURNOSTI

JAMSTVO

  • Asirus Profi d.o.o. jamči da je isporučena oprema bez nedostataka u materijalu i izradi uz normalnu upotrebu.

  • Asirus Profi d.o.o. pristaje na popravak ili zamjenu opreme, po svom izboru, bez naplate FOB tvornica (nisu uključeni troškovi transporta robe ili ljudi ako izlaze na teren) 

  • Za bilo koji dio koji je dokazano neispravan, i to u roku od jedne (1) godine od datuma izvorne instalacije ili 18 mjeseci od datuma isporuke, ovisno što je ranije završilo, odnosno 24 mjeseca na obavljenu uslugu, prema trenutno važećim zakonskim odredbama.

  • Za opremu, koja je prema mišljenju Asirus Profi d.o.o., oštećena u pošiljci ili kod nepravilne instalacije ili kod rada, odnosno da je bila zloupotrebljena ili su mijenjani dijelovi na bilo koji način, neće se prihvatiti povratak i servis pod jamstvom.

  • Asirus Profi d.o.o.neće prihvatiti povrat troškova za obavljeni rad drugih ili u suradnji, osim ako je dato prethodno odobrenje Asirus Profi d.o.o. u obliku narudžbenice.

  • Asirus Profi d.o.o. neće biti odgovoran zbog isključivanja, nerada ili povećanih troškova rada druge opreme, ili bilo kojeg drugog gubitka ili štete bilo koje prirode, bilo izravno ili neizravno ili ako proizlaze iz bilo kojeg drugog razloga.

  • Sladović d.o.o. ne daje drugo jamstvo bilo koje vrste. Nijedna osoba nema bilo kakve ovlasti obvezati Sladović d.o.o. na nikakva druga jamstva, osim ovog jamstva.

UVIJETI OSTVARENJA POPRAVKA U JAMSTVU

  • Davatelj jamstva jamči da proizvod ima sva potrebna svojstva za njegovu redovitu uporabu ili promet u svrhu kojoj je taj uređaj namijenjen, ali ne preuzima odgovornost za svojstva proizvoda koja su nužna za specifičnu uporabu ili obavljanje djelatnosti, koju je bilo potrebno posebno ugovoriti, odnosno koja pri ugovaranju kupoprodaje od strane kupca nije zatražena od prodavatelja, kao i za moguću izgubljenu dobit zbog nedostatka navedenih specifičnih svojstava.

  • Jamstvo počinje teći datumom isporuke kupljenog proizvoda krajnjem korisniku, a dokazuje se predočenjem računa i/ili ovjerenog jamstvenog lista te uz detaljan opis kvara.

  • Važeći jamstveni list je originalni jamstveni list koji je uz uređaj priložio proizvođač.

  •  Jamstveni list mora biti pravilno popunjen, potpisan i ovjeren pečatom od strane prodavatelja (prodavatelja krajnjem korisniku).

  • Ukoliko uz proizvod ne dolazi originalni jamstveni list proizvođača, priznaje se isključivo jamstveni list zastupnika (uvoznika) odnosno originalni račun za navedeni dio.

  • Kvarovi na proizvodima pokrivenim jamstvom biti će otklonjeni bez naplate, samo u slučaju, da nisu izazvani mehaničkim utjecajem ili rukovanjem suprotnome uputama za korištenje, od strane krajnjeg korisnika.

  • Jamstvo na prodane rezervne dijelove je 90 dana. Jamstvo na rezervne dijelove ugrađene u servisu je 180 dana.

  •  Jamstvo na uslugu servisa je također 180 dana.

  • Jamstvo na uslugu servisa odnosi se samo na identičan kvar, tj. neispravnost iste komponente i ne obuhvaća funkcioniranje cijelog proizvoda.

  • Svaki proizvod je nakon servisa funkcionalno testiran sukladno preporukama proizvođača.

Kontakt

Tel: 01 3631 040

Lokacija

Palinovečka ul. 45, 10110,

Ured: Palinovečka ul. 43,

Zagreb, Croatia

  • LinkedIn
  • Facebook

©2022 by Asirus Profi d.o.o.

bottom of page